Το Visual content και ο ρόλος του στη στρατηγική μιας εταιρείας

Το Visual content και ο ρόλος του στη στρατηγική μιας εταιρείας 2014-10-09T13:46:01+00:00

Έχετε το visual, ως μέρος της μάρκετινγκ στρατηγικής σας;

Τα λόγια πλέον δεν είναι αρκετά για να δημιουργήσουμε μια συναρπαστική παρουσία στο Διαδίκτυο.

Τα νέα visual media είναι η κορυφαία επιλογή στο Web, βελτιώνοντας συνεχώς το πόσο μένουν οι άνθρωποι στο blog μας,στη FB σελίδα μας, ή στο site μας.

Μαζί θα δούμε μικρά tips, σύγχρονες πρακτικές και case studies, καθώς και την κουλτούρα των νέων εργαλείων που έχει στη διάθεσή του ένας σύγχρονος marketer.

Εισηγητής: Γιάννης Καλαφάτης

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Ιδρυτής και C.D. O. της C.I.P Media, μιας digital marketing εταιρείας, που έχει σαν αποστολή την αναβάθμιση και  προώθηση επιχειρήσεων. Blogger εδώ και πολλά χρόνια, έχει ασχοληθεί με πολλές πτυχές του επιχειρείν, παράλληλα με την ενασχόλησή του με τις νέες τεχνολογίες και το e-marketing. Η εμπειρία του στο χώρο του marketing είναι μεγάλη καθώς έχει συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες στο παρελθόν. Κάτοχος Bachelor Διεθνών Σπουδών Παντείου και M.Sc στα Ναυτιλιακά του Πα.Πει., με ειδίκευση την Ποιότητα.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops